Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Brenda - WaarBenJij.nu Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Brenda - WaarBenJij.nu

Calgary

Door: BBenL

07 Juli 2012 | Canada, Calgary

Zaterdag 7 juli 2012
De wekker gaat op tijd. We dumpen nog even ons afvalwater en gaan op weg naar Calgary. Al snel verandert het landschap en rijden we niet meer in de bergen maar in weidelandschap. Toch een raar gevoel want hier waren we niet voor gekomen en dit betekent ook echt het einde. De camper is schoon, er ligt niets meer los in de camper en we mogen niets meer eten. Om 9.30 uur zijn we bij het verhuurbedrijf waar het een komen en gaan van campers is. De camper wordt gecheckt en ze vinden een enorme kras over de hele lengte van de camper. Deze had ik al zien zitten maar bij het ophalen zeiden ze dat het door zeepresten waren. De camper was nog niet droog van het wassen en wij hebben er niet meer opgelet. Na wat slijm pogingen van mijn kant is het toch gelukt om deze schade niet gemeld te krijgen. Ik weet ook echt zeker dat wij dit er niet op gereden hebben. Over het servies deed hij ook helemaal niet moeilijk. Fijn dat we onze hele borg weer terug hebben gekregen. We worden direct naar het vliegveld gebracht waar we onze bagage achterlaten in het depot en met de taxi naar een groot winkelcentrum gaan. Wat een grote en mooie winkels. Als we veel mee konden nemen dan had ik mij wel echt uitgeleefd. We kopen wat t-shirts voor Bas en een trui en blouse voor Lukas. Als we doorlopen komen we bij de outletstore van Disney met hele mooie Cars auto´s en in vergelijk met Nederland kost het bijna niets. We kopen een mooi opgepimpte Finn McMissell en Lightning en Lukas is helemaal de happy. Phill heeft in de vakantie zoveel met Lukas zijn auto´s gespeeld dat zij Holy krijgt. We nemen de taxi terug naar het vliegveld waar we nu zitten te wachten tot we aan boord gaan. Phill slaapt lekker in haar wandelwagen en Lukas speelt met zijn autootjes.
Het zit er nu echt bijna op. Het was een leuke geslaagde vakantie. Een aanrader!