Vliegen - Thuis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu Vliegen - Thuis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu

Vliegen - Thuis

18 Augustus 2018 | Nederland, Amersfoort

Zaterdag 18 augustus: Vliegen – Thuis
We landen iets eerder in Frankfurt dan verwacht. De lichten gingen al om 3 uur aan in het vliegtuig dus we zijn al even wakker. We hebben ongeveer 2 uur de tijd om over te stappen totdat het vliegtuig naar Amsterdam om 7 uur vertrekt. Het is echter een hele grote luchthaven en dan blijken we ook nog eens eerst van het vliegveld af te gaan en daarna weer door de douane en controle te moeten. Hier staat echter een enorm rij en uiteindelijk zijn we maar een kwartiertje voordat de gate sluit bij de gate. We worden met een bus naar het vliegtuig gebracht en zitten dan ook snel in de lucht. Ook op Schiphol zijn we op tijd geland. Ook nu gaan we met de bus naar de gate en zijn al snel bij de bagage band. Samen met een andere familie staan we te wachten op de bagageband. De rest van het vliegtuig zijn allemaal mensen op doorreis. Dan komt hun bagage en blijft het stil. Er komt niets meer. Dat is flink balen. We worden nog verzocht even geduld te hebben al staat er op de monitor dat alles al gelost is. Ik koop alvast de treinkaartjes en we besluiten tot 9 uur te wachten zodat we de trein van 9.06 nog kunnen halen. Geen bagage te zien. We gaan en in de trein melden we via internet dat we onze bagage kwijt zijn. Dit gaat sneller en makkelijker dan dit op het vliegveld zelf te doen. Uiteindeiljk stappen we om 10 uur ons huis binnen waar het gras inmiddels weer groen en hoog is.
Eerste prio is nu Lucy halen. Het meisje heeft het weer goed naar haar zin gehad en is ook helemaal door het dolle als ze ons ziet. Ze blijft ons maar aflebberen. Haha! Om 19.30 krijgen we uiteindelijk bericht dat een van onze koffers is gevonden. Om 21.30 is ook onze tweede koffer gevonden. Nu wachten tot dat het thuis wordt gebracht.
En morgen gaan we de foto’s uitzoeken. We hebben er zoveel, dat we een selectie zullen gaan maken. Tenminste als de koffers komen omdat anders de laptop het niet lang meer doet....;-)

• 18 Augustus 2018 - 21:12

Renee:

Fijn dat ook jullie weer veilig thuis zijn na wat ik gelezen heb een mooie vakantie. Ik hoop dat jullie koffers er morgen ook zijn. Ach één voordeel had je vandaag ook niet de druk van de was en de boel opruimen maar gewoon even in alle rust bijkomen