Mandal - Reisverslag uit Mandal, Noorwegen van Brenda - WaarBenJij.nu Mandal - Reisverslag uit Mandal, Noorwegen van Brenda - WaarBenJij.nu

Mandal

Blijf op de hoogte en volg Brenda

13 Juli 2016 | Noorwegen, Mandal

Dinsdag 12 juli 2016
Het is bijna dringen om van de boot af te komen. De grenscontroles zijn strenger en we moeten van ongeveer 8 banen naar 2. Dat duurt wel eventjes.
We rijden meteen naar de camping op ongeveer 30 minuten rijden van de boot. Het is druk op de weg. Er zijn niet heel veel wegen en iedereen die naar het westen gaat neemt natuurlijk dezelfde weg als ons.
Er staan dan ook al heel wat campers te wachten bij ingang van de camping.
Ik spring uit de camper om te checken of er plek is. We kunnen er nog bij en mogen zelf een plekje uitzoeken.
Als we de camper geparkeerd hebben en uitgepakt gaan we naar het strand. Het water is echt koud! Maar we hebben hier in de zee gestaan.
Als we s avonds onze luifel in willen schuiven wil deze niet in. Hij draait helemaal scheef op. Als we de luifel weer uit schuiven om opnieuw te proberen, scheurt het doek! Hebben wij weer. Gelukkig hebben we het eigen risico afgekocht al denk ik niet dat het onze fout is. We proberen de box los te schroeven maar dat lukt niet omdat de schroeven die er zitten al doorgedraaid zijn. Uiteindelijk is het gelukt. Vraag niet hoe......
We besluiten morgen meteen door te gaan omdat het hier koud is en zoals het nu lijkt blijft. Morgen willen we de flekkenjord fiets tour doen. Fietsen op het spoor door wel 17 grotten. Schijnt erg mooi te zijn. Ben benieuwd!

• 13 Juli 2016 - 17:34

Tonnie:

In ieder geval zijn jullie goed aangekomen. Wat die luifel betreft toch maar een parasol aanschaffen. Waarschijnlijk hebben de laatste huurders dit euvel veroorzaakt. Fijn om even wat te horen.
    Groetjes T&T