Naar huis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Brenda - WaarBenJij.nu

Naar huis

Blijf op de hoogte en volg Brenda

18 Augustus 2015 | Nederland, Amersfoort

Maandag 17 augustus 2015
We rijden rond 8.30 uur weg. Lukas had moeite om zijn bed uit te komen. Hij wil niet naar huis hij wil nog graag even blijven. Als het rond 12 uur is blijkt dat we in een buurt van een Lidl rijden. Dus ja hoor, we kunnen het niet laten en doen nog 1x de Lidl aan. Het is zo’n 3 tot 4 km omrijden maar dat hebben we er voor over. Gelukkig voor Bas zijn er nog puddingbroodjes. Hij kan zich met moeite inhouden om niet de hele mand leeg te kopen...;-).
We nemen de brug van Zweden naar Denemarken. Dit hebben we 4 jaar geleden ook gedaan maar we waren ons er niet van bewust dat dit zo duur was. Zo’n 52 euro! Daarna moeten we nog een brug over, ook nogeens 25 euro. Daar kun je ook een heel groot stuk met de boot voor doen.
We zijn rond 18 uur bij Hamburg. Gelukkig zijn we na de spits en kunnen we zo doorrijden. Tussen Hamburg en Bremen begint het te regenen en houdt het niet meer op. Hebben we bijna geen regen gehad maar nu komt het met baken uit de hemel vallen!
We besluiten via Sappemeer te rijden. Het is even om maar gezien de wegwerkzaamheden tussen Bremen en Osnabruck misschien ook wel sneller. We zijn rond 20.30 uur in Sappemeer en rijden daar rond 22 uur weer weg. Lukas wil graag nog Beren Botje zien en daarna valt hij als een blok in slaap. Hij slaapt zo vast dat hij niet meer weet dat hij thuis heel boos op mij werd toen ik hem in bed wilde leggen.
Einde van een geslaagde vakantie!